sobota, 30 sierpnia 2014

Kilka słów o SEO z drugiej strony barykady

pozycjonowanie bytom
Pozycjonowanie okazuje się ostatnio coraz popularniejsze. Większość właścicieli firm już wie co to jest i do czego służy. Nie ma zaskoczenia - internet gra coraz ważniejszą rolę w naszym życiu, odbija się to także w biznesie.

Pisałam już kiedyś o pozycjonowaniu jak o formie reklamy. Ale to duże uproszczenie spraw - pozycjonowanie jest czymś znacznie szerszym i czymś znacznie bardziej korzystnym. Nie trzeba już wymyślać tego typu analogii, bo wielu przedsiębiorców już wie, że bez dobrego pozycjonowania biznes może nie mieć racji bytu.

Wątek wydaje się być wyeksploatowany. Ponieważ definicja pozycjonowania jest prosta i jednoznaczna. Ale cały czas mówimy o podstawach i punkcie widzenia klienta, a nie pozycjonera.

A z punktu widzenia specjalisty SEO nie jest tak różowo. Z jednej strony jest coraz więcej potencjalnych klientów, ale z drugiej powoduje to wzrost konkurencyjności. Problematyczne staje się oferowanie pozycjonowania w dobrej cenie, nie można tez obiecać klientowi szybkiego wzrostu. Branża się zmienia, i trzeba pogodzić się z faktem, że nie wszystkie firmy te zmiany przetrwają.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz