niedziela, 3 sierpnia 2014

Czy opłaca się prowadzić fanpejdża?

Tym razem biorę pod lupę media społecznościowe i usługę prowadzenia fanpejdża. Bardzo wiele firm posiada to w swojej ofercie - od poważnych agencji reklamowych, poprzez mniejsze interaktywne, aż do firm zajmujących się głównie... Poligrafią. Tak, jak kiedyś wszyscy oferowali strony www, tak obecnie wszyscy chcą prowadzić firmowe fanpejdże.

Skąd ten efekt? Jak wszyscy wiemy, popularność Facebooka jest ogromna, pojawia się więc pomysł, by wykorzystać to narzędzie do prowadzenia biznesu. Możemy w ten sposób promować swoje usługi, tworzyć bazę klientów, budować swój wizerunek w internecie. Jednak trzeba to robić dobrze. Niestety, nie wszystkie firmy oferujące usługę prowadzenia firmowego fanpejdża, robią to dobrze. Wiele z nich nie zatrudnia nawet dobrych copywriterów, obeznanych w te klocki. To, co wydaje się łatwym sposobem na zarobienie, może być gwoździem do trumny. Zamiast zyskać na wizerunku, można całkiem dużo stracić, lub nawet wyrzucić pieniądze w błoto.

Zanim zdecydujesz się na skorzystanie z takiej usługi, zastanów się, czy twoja firma tego potrzebuje. Jeżeli masz wybitnie lokalny zasięg, to może nie mieć sensu. Tanie pozycjonowanie stron

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz